|
|
|
|
|
|
1.Centrum Serwisowe „ML-LAND II” działa w oparciu o regulamin oraz cennik
usług serwisowych. 2. Klient pozostawiający sprzęt w Serwisie akceptuje niniejszy regulamin. 3. Przyjęcie sprzętu komputerowego do Serwisu odbywa się w Serwisie
ul.Gliwicka 3 „ML-LAND”, 40-079 Katowice. 4. W przypadku przyjęcia zlecenia wysyłkowego, klient zgłasza usterkę i
przekazuje dane potrzebne do wypełnienia przyjęcia serwisowego telefonicznie ,
fax em bądź mailem. W ten sposób uzyskuje numer REWERSU, którym w sposób
widoczny oznacza przesyłkę. 5. Klient ma obowiązek podać dane osobowe, które zostaną wykorzystane do
celów przewidzianych niniejszym regulaminem a zarządzanie tymi danymi odbywa się
zgodnie z Polityką Prywatności. 6. Przesyłki nieznaczone numerem Rewersu, wysłane za pobraniem lub na koszt
Serwisu nie będą przyjęte. 7. Każde zlecenie serwisowe składa się z następujących po sobie statusów. 8.1 - Nadanie nr serwisowego, 8.2 - Przyjęcie zgłoszenia, wydanie dokumentu Rewers 8.3 - Badanie sprzętu, diagnoza usterki 8.4 - Ustalenie kosztów i przebiegu naprawy 8.5 - Zakończenie naprawy – po informowanie klienta o terminie odbioru 8.6 - Wydanie z naprawy. 9. Na dokumencie Rewers umieszczono informację umożliwiające Klientowi
wgląd w status Swojego zlecenia serwisowego dowolna droga komunikacji z
serwisem. 10. Sprzęt dostarczany do Serwisu musi być kompletny. Na żądanie klienta
Serwis może przyjąć sprzęt niekompletny, ale w przypadku, kiedy naprawa okaże
się z tego powodu niemożliwa Klient zostanie obciążony kosztami ekspertyzy
sprzętu zgodnie z obowiązującym cennikiem. 11. Sprzęt przyjęty do serwisu podlega ocenie mającej na celu dokładne
ustalenie usterki. Koszt badania jest uzależniony od rodzaju sprzętu, ale jego
wartość nie przekracza 40, 00 zł netto. 12. Koszt badania jest odliczany od kwoty należnej za wykonanie usługi w
przypadku wykonania naprawy. 13. Jeżeli sprzęt objęty jest gwarancją Klient jest zobowiązany dostarczyć
wraz ze sprzętem dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. 14. Jeżeli komputer, dysk, system lub jakakolwiek inne urządzenie lub część
sprzętu lub oprogramowania zostanie zabezpieczona hasłem w sposób
uniemożliwiający dokonanie naprawy lub sprawdzenia sprzętu i w momencie przyjęcia
do Serwisu Klient nie poinformuje o tym fakcie oraz nie udostępni lub nie
usunie haseł, wtedy czas naprawy liczy się od dnia dostarczenia przez Klienta
niezbędnych haseł. 15. Maksymalny czas naprawy sprzętu wynosi 21 dni roboczych od daty
dostarczenia do Serwisu, w przypadku naprawy o szczególnym stopniu trudności
(np. sprowadzenia podzespołów), lub innych obiektywnych okoliczności termin
naprawy ulega przedłużeniu. 16. Jedynym dokumentem uprawniającym do odebrania sprzętu z Serwisu jest
REWERS. Serwis zastrzega, że nie wydaje duplikatu REWERSU oraz nie ponosi
odpowiedzialności za skutki jego utraty. 17. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawione na nośnikach
urządzenia przyjętego do naprawy (dyskach, pamięciach flash itp.), jeżeli Klient
nie zamówi usługi archiwizacji danych. Oprogramowanie znajdujące się na dysku
(dyskach,nośnikach,itp.) Klienta stanowi wyłączną własność Klienta. 19. Po upływie 15 dni roboczych od momentu zawiadomienia klienta o
zakończeniu naprawy, a nie odebraniu przez niego w tym terminie sprzętu, będzie
naliczana opłata za depozyt i ubezpieczenie w wysokości 5zł netto za każdy
dzień zwłoki. Opłata ta będzie naliczana do momentu, w którym od zawiadomienia
o zakończeniu naprawy minie 90 dni, po tym terminie sprzęt zostanie
zutylizowany lub przekazany na cele charytatywne. 20. Na wykonane usługi Serwis udziela 90 dniowej gwarancji 21. Gwarancja 21.1. Na wykonane naprawy lub usługi serwis udziela standardowej gwarancji
w okresie 90 dni od daty dokonania świadczenia. Wyjątkiem są naprawy sprzętu po
zalaniu i naprawy uszkodzonych elementów układów BGA i SMD, na które nie
udzielamy gwarancji. 21.2. Gwarancją objęte są wyłącznie elementy oraz czynności wyszczególnione
w karcie gwarancyjnej, protokole zdawczo-odbiorczym lub zleceniu serwisowym,
jako wykonane przez serwis. W szczególnych przypadkach lub za dodatkową opłatą
serwis może udzielić gwarancji dłuższej niż 3 miesiące, co będzie zaznaczone na
karcie naprawy bądź dokumencie sprzedaży. 21.3. Gwarancja na wykonane czynności, naprawy i wymiany nie obejmuje
przypadków, w których działanie wykonanej przez serwis czynności przestało być
skuteczne z powodów uszkodzeń elementów i części nieobjętych gwarancją serwisu
(w tym również przypadków określonych w pkt. 21.4.), lub jeśli działanie to
przestało być właściwe na skutek pojawienia się wady innych elementów mających
wpływ na poprawność działania wykonanego świadczenia serwisowego. 21.4. Gwarancja nie obejmuje: ·- uszkodzeń powstałych na skutek
niewłaściwego, lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji,
przechowywania czy konserwacji sprzętu oraz nieprzestrzegania powszechnych
zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego a w szczególności wszelkich innych
uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy, ·- uszkodzeń mechanicznych,
chemicznych, termicznych takich jak: złamania, zalania, zarysowania, wytarcia
itp. - przypadków uszkodzeń losowych niezależnie od warunków eksploatacji takich
jak: powódź, pożar, przepięcie itp. - części, na których dokonano zatarcia lub zniszczenia numerów serwisu lub
numerów seryjnych urządzenia - części, których naprawę podjęły osoby lub podmioty niebędące gwarantem
lub autoryzowanym serwisem 21.5. Koszty dostarczenia i odbioru sprzętu objętego gwarancją serwisową do
serwisu ponosi klient 22. Zabezpieczenia 22.1. Serwis, w celu zabezpieczenia sprzętu przed nieuprawnionym dostępem
osób trzecich stosuje unikalne zabezpieczenia naprawianego przez siebie
sprzętu. 22.2. Naruszenie któregokolwiek z zabezpieczeń będzie się wiązało z utratą
udzielonej gwarancji. 23. Odpowiedzialność 23.1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za używane i zainstalowane przez
Klienta nielicencjonowane (nielegalne) oprogramowanie oraz inne dane na dyskach
stałych, innych nośnikach
magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamięciach flash przekazanych ze
sprzętem do naprawy. 23.2. Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi
odpowiedzialności. 23.3. Serwis zastrzega sobie zwrot nienaprawionego sprzętu Klientowi z
powodu braku oryginalnych części lub zamienników na rynku oraz innych
niezależnych od serwisu czynników. 23.4. Serwis zastrzega sobie możliwość złożenia oferty kupna sprzętu, który
nie został naprawiony jak w punkcie 8.4. lub jego naprawa była nieopłacalna dla
Klienta. |